Homeparty's boomen als nooit tevoren

Tupperware ouderwets? Mylène parties passé? Dat had je gedacht! Home party's zijn succesvoller dan ooit, en het aanbod van producten en diensten groeit nog steeds. Misschien vind jij wel het gat in de markt?

 


Vroeger had je de traditionele verkoop van plastic doosjes, met een praatje vooraf en vaak vergezeld van de obligate kookdemonstratie. Je nodigde gewoon een paar vriendinnen uit, en de consulente deed de rest. De gastvrouw zorgde voor chips en een drankje, en kreeg in ruil daarvoor een set tupperwaredozen. Al gauw sprongen producenten van cosmetica mee op de kar en ontstonden – onder meer - de Avon en Mylène-party's.

Erotische homeparty's

In 03 kreeg de Antwerpse Paja Van Dyck de verlichte ingeving om bij vriendinnen thuis, in een veilige omgeving dus, erotische speeltjes te gaan verkopen. Als knipoog naar Tupperware heette ze haar geesteskind ‘Upperdare’. Het initiatief had een ongekend succes, de business boomde en werd omgedoopt tot ‘Upper at home’, de tegenwoordige marktleider in “zinnenprikkelende homeparty's”, zoals ze het zelf noemen, met een honderdtal ‘upperladies’ in dienst en meer dan 10.000 homeparty's per jaar.
Maar ze zijn ondertussen lang niet meer alleen in dit marktsegment: tientallen vrouwen gingen Paja’s lichtend pad achterna en startten ‘cocoonfun’, ‘dare2dare’, ‘hot stuff’ homeparty's of ‘minoe’... Kortom: aan erotische homeparty's is er zeker geen gebrek.


Delen





© Vivat.be 2014

Contact | Wie zij wij?