Freedelity blaast klantenkaart nieuw leven in

Freedelity geeft het begrip 'klantenvoordeel' een verfrissende, moderne invulling. Het speelt voluit de troeven van de elektronische identiteitskaart uit en maakt komaf met de traditionele klantenkaart. Het systeem is niet alleen gebruikersvriendelijk en transparant, maar bovendien waterdicht, aldus Freedelity. Zowel winkelier als klant worden er beter van.

Je kent het wel, de poespas aan de kassa om een klantenkaart terug te vinden in je uitpuilende portefeuille. Voor zover je de juiste kaart al op zak hebt. "Weg ermee!", zegt Freedelity. Het Belgisch bedrijf innoveert door de elektronische Belgische identiteitskaart (eID) aan te wenden als hoogstpersoonlijke klantenkaart. Om aan de slag te gaan met Freedelity volstaan een computer met internetverbinding en een eID-kaartlezer.

Hoe werkt het?

Aangesloten winkeliers beschikken over zulk een kaartlezer. De klant gebruikt zijn eID enkel ter identificatie bij het afrekenen. En dus niet, zoals dat het geval is bij bankverrichtingen of tax-on-web, om elektronisch te handtekenen! De spaarpunten worden niet langer afgestempeld of omgezet in coupons, maar de winkelier kent ze met één muisklik toe aan de Freedelityklant. Klaar is Kees.

Terug thuis kan de klant de verzamelde spaarpunten terugvinden en beheren via de website. Het inloggen op de persoonlijke pagina gebeurt opnieuw met een eID-kaartlezer. Wie er geen in huis heeft, kan op de traditionele manier aanmelden, met een wachtwoord.

Freedelity leent zich tot de belangrijkste types getrouwheidsprogramma (op basis van spaarpunten, op basis van aantal winkelbezoeken, met onmiddellijke of voorwaardelijke korting enz). Maar daarnaast ook tot het opstellen van verkoopsstatistieken het voeren van gerichte promocampagnes via het web of de post.


Delen





© Vivat.be 2014

Contact | Wie zij wij?